dinsdag 31 maart 2015

Dag 4: Namur - Leffe (Dinant) (26,1 km- 112,1 km)

Radio Classic 21 speelt November Rain van Guns and Roses, terwijl het pijpenstelen regent in maart. Ik draai de volumeknop open want vind dit een goeie plaat. Gelukkige zit ik al in onze camper. Magda heeft ons geparkeerd op een camping in de buurt van aankomstplaats Leffe.
Deze morgen vertrokken om 8 uur, er was regen voorspeld dus mijn poncho aan. Maar op mijn eerste 13 km nauwelijks regen gezien maar forse tegenwind. Ik besef dat de poncho serieus wat wind pakt. Het tweede stuk doe ik mijn regenjas aan ipv de poncho, gevolg, vanaf dan hevige regen en meestal forse meewind. Hier in de Maasvallei weet je nooit van waar de wind komt. Rond 13u25 kom ik aan in Leffe waar ik mijn stempel ga halen in de abdij. In Leffe moet je Leffe drinken, dus er staan enkele blondjes in de frigo.

Vandaag verjaart Arno, hij wordt 12 jaar. Arno kwam samen met Kobe en mama Gaby zo'n goeie 5 jaren geleden in ons leven (ik hoop dat er niet te ver naast zit). Wij namen hen onmiddellijk in ons gezinnetje op en deden wat van grootouders verwacht wordt. Later kwam mijn petekindje Oona er nog bij. Arno, ik wens je een heel gelukkige verjaardag! Je mag vandaag onze omslag openen (grapje). 12 jaar is voor jouw zeker al een mijlpaal en er staan op je 12de jaar waarschijnlijk heel wat nieuwe uitdagingen en veranderingen te wachten. Ik moet deze verjaardag spijtig genoeg overslaan maar vandaag liep je in mijn gedachten een eindje met me mee. Volgend jaar halen wij dit wel in.

PS. Nog even geduld voor de foto's. Als Magda thuis is zal ze die op blog plaatsen. Vanaf mijn iPhone lukt dit niet zo goed, zeker niet wanneer ik geen WiFi heb.

1 opmerking:

  1. Ze mogen content zijn met zo'n grootouders, dat doen jullie goed. Maar dat wisten we wel, dat zie je aan Peter en ik: 2 knappe, sociale, ... mannen �� En Oona die ia fier op haar peter. Dagelijks volgen we de nlog. Leuk om volgen. Nog veel succes. Tot morgen.

    BeantwoordenVerwijderen